Monday, September 13, 2010

Kembali Lagi

Assalammualaikum semua....lamak dah x mukak blog tok eyh....hehehe...ingat dh x da gik blog tok tek...gik masih rupa nya....well..Syawal dah tiba,semua umat Islam bergembira menyambut nya...tapi bagi aku...Syawal tahun tok lah paling malang bagi aku...1 Syawal aku dah kenak hal,kekasih hati molah hal di hari raya....uurrrmmm...apa boleh buat...hubungan pun putus dihari yang ke 3.... :(....tapi aku malas lah nak pikir pasal ya...coz aku dirik pn yang carik penyakit bah....ingat kan orang dah berubah,tapi masih sama jwak....yalah,pesan org tua x d dengar,sekarang...sendiri tanggung la....hehehe....bagi aku x salah merik org peluang yang ke 2,mungkin nya dh benar2 berubah or nya masih kedak keadaan nya lamak...x salah kita mencuba nak...tol ka x...tapi sangkaan aku ya tek salah...nya masih juwak x berubah2....apa boleh buat,terimak jak la...aku redha dgn pemberian allah dgn aku,aku redha dgn dugaan yg nya berik kn dgn aku....uuurrmmm....oklah,ya jak cerita aku tek di bulan Syawal tahun 2010....klak la sambung gik....2 be continue....hehehehe....

No comments:

Post a Comment